Suka blog gua?

Tuesday 27 September 2011

sangap tak bertempat


sumber : Mr gigolo

“eh! Man yang dari tadi lu dok tenung awek yang kerja pakson tu pe jadah? Dia bagi lu gaji ke?” sindir asyraf dengan kencang,sekencang tempias air liurnya.

“fak yu! Lu cakap guna kaki ke jang,statement lu jangan kejam sangat la,sekali gua debik mau jahanam hidup lu setahun dua ni,hahahaha” nak aje aku debik si lahabau ni,tak bertamadun langsung,fak! Bisik hati kecil man yang tidak menyenangi perangai asyraf yang tak semenggah itu.

“dah tu? Gua dekat sebelah lu pun lu buat tak nampak je,sentap gua nyah,pesyen muke lu mintak pelempang sedas dua je gua tengok ” jawab asyraf seakan-akan berjauh hati dengan sikap man yang endah tak endah tu.serasa mahu ludah je muke man yang macam jadah tu.

“hok aloo,pondan gile lu nie,gua  tengok je kot awek tu bukan nk usya-usya bagai pun,tak payah lah lu nak tarik muke tapir yang sangap 14 hari tu,kembang jubo gua tengok,meh!  papa pujuk,alo alo alooo come to papa,come to papa” seraya mengaca-ngaca tangan ke badan asyraf.

“erk! Fak! Hahahahah,dah lame dah ke lu dok menebeng tayang muke kat sini tengok awek yang macam kilafairy tu?”sambil menjeling ke arah awek tersebut dengan jelingan buas.

“lame tak lame tapi sampai boleh gua dapat nombor awek pakson tu buat kudap-kudap sambil tunggu lu yang lambat macam kura-kura mati pucuk.lu tau tak,tak kan gua tunggu mak jemah pulak!,syahdu betul rasanya” banggang mesti la aku da lame dok terjonggol kat sini tunggu kau bodoh! Tetapi kata-kata itu hanya tersekat dikerongkong man sahaja.grr

“lu kate tak usya jang,siap dapat nombor nie jang,erk! Tak nak share dengan gua ke,erk! Gua pun dah lama tak dapat…hahahaha sesekali dapat awek ala-ala kilafairy pun syok jugak?”fak! gile kejap benau man dapat nombor dia.bisik asyraf dalam hati.

“hahahaha,lu nak ke nombor awek tu,betul sangap lu nie,nah! Ambik la,tapi jangan buat main tau sebab awek tu islamik sikit,bapak dia imam masjid dekat kampung gua.”sambung man lagi.

“eh! Macam mane lu tau? Pantas betul la lu ni man!,hahahha bahagia betul dapat kawan macam lu,laju macam makcik internet seberang rumah gua pulak..haahaha…lu ada bau-bau taik ayam dengan dia ke jang?”

“taik ayam kepale anus lu! Gua ni LAKI dia la bengap!”

“….gulp!!”

No comments:

Post a Comment

tulis dengan ikhlas kalau lu nak dapat pahala free :)